Plan zajęć

Pon.

Grupa ogólna II

8:30-10:00

OG/POCZ

16:30-18:00

Grupa ogólna I

18:30-20:00

Wt.

Grupa ogólna 0

17:00-18`:30

Grupa ogólna I

19:00-20:00

Śr.

Grupa ogólna II

8:30-10:00

OG/POCZ

16:30-18:00

Grupa ogólna I

18:30-20:00

Czw.

Grupa ogólna 0

17:00-18`:30

Grupa ogólna I

19:00-20:00

!

Wszystkich zainteresowanych uczęszczaniem na zajęcia jogi, prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny

Którą grupę wybrać?

Grupa ogólna 0

Grupa dla osób, które ćwiczą regularnie od 3 miesięcy lub miały krótką przerwę w przychodzeniu na zajęcia. Dla osób potrzebujących nieco więcej regeneracji, poprawienia ogólnej kondycji psychofizycznej.

Grupa ogólna I

To grupa dla osób, które praktykują jogę regularnie, co najmniej od roku. Na zajęciach pogłębiamy wiedzę na temat znanych już asan, poznajemy asany bardziej zaawansowane, uczymy się jak bez agresji (a zarazem intensywnie) przekraczać granice, otwierać ciało i umysł.

Grupa ogólna II

Grupa bardziej zaawansowana dla osób, które praktykują jogę co najmniej od dwóch lat. Bywa dynamicznie

Grupa ogólna/początkująca (OG/POCZ)

Dla osób początkujących, dla osób które chciałyby powrócić do zajęć po dłuższej przerwie. W tej grupie poznajemy podstawowe zasady praktyki hatha jogi, pozycje dla początkujących. Uczymy się jak pracować w tych pozycjach, jak oddychać, jak rozluźniać ciało.

Przeczytaj przed przyjściem!

zajęcia są całością – nie spóźniaj się i nie wychodź przed zakończeniem!

między praktyką jogi a ostatnim dużym posiłkiem powinno upłynąć 3,4 godz. Mały, lekki posiłek możesz zjeść 1,5 – 2 godz. przed zajęciami

jeśli masz problemy zdrowotne, bierzesz silne leki, źle się czujesz, poinformuj o tym nauczyciela – to wymaga indywidualnego doboru asan

na zajęcia przychodź 10-15 min wcześniej (to czas na przebranie się, ewentualne pytania do nauczyciela, sprawy organizacyjne)

NIGDY nie ćwicz po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających

nie rozmawiaj podczas zajęć, bądź zawsze skoncentrowany i uważny!

dbaj o porządek, odnoś pomoce na miejsc

nie jedz przed zajęciami

ćwicz na boso w stroju, który nie ogranicza ruchów ciała

na kilka godzin przed zajęciami nie opalaj się, nie korzystaj z sauny

wyłącz telefon komórkowy